sabzrap021dl

?s=

بیوگرافی(زندگی نامه)علی سورنا

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ

بیوگرافی علی سورنا ...♥


خوندش دو دیقه بیشتر طول نمیکشه...میخوام یکم باش آشنات کنم... همین

یه رپر خوب رپریه بیوگرافیش تو آهنگاش باشه

به جرات میگم تنها رپری که اگه آهنگاشو گوش بدی کامل میفهمی که کیه علی سورناست

به اینا دقت کنید
علی سورنا متولّد 27 فروردین 69 ( آهنگ زندگی هیپ هاپی )

رشته ی تحصیلی برق (روزای خوب تو برق صنعتی )

خیابونایی که توش بوده ( بسیج تا شهرداری شهرداری تا بهمن )

سن علی سورنا ( من 21 سال به این دنیا دیه دادم )

یک بارشکست عشقی خورده (روزایی که نبودی تنها بودم با عشقم امّا خیلی راحت اونم منو ول کرد )
کارتونایی که تو بچگی نگاه میکرده (سندباد با اون شلوار بگی لوک خوش شانس و اون حرفای رپی اون گوریل که با آدما تورگی بود از اون پلنگی که نمیکشت و صورتی بود )

7 تا خط رو بدنش هست (3تا دست چپ سه تا پیشونی یه لب )

سیگار مگنا مصرف میکنه( یه معتاد لعنتی به سیگار مگنا )

عاشق مجموعه فیلمهای God Father (نه دنبال دختر و مادمازله فقط عاشق سه سریه گادفادره )

علاقه ی خاصی به قشر درویش داره (به خاطر قسمهایی که تو آهنگ زندگی هیپ هاپی به اسم درویش میخوره )

پاسور زیاد بازی میکنه (من سرباز قماری بودم که آس و شاه نشون داشت بیبی هم تو این قما داشت حکم مادرم )

علاقه خاصی به توپاک و کتاب مورد علاقه ی توپاک یعنی قاتلهای جانی داره ( چند تا سی دی مهمتر اون طرف تو ساک// آروم بردار خط نیفتن کارای توپاکن ...... برگرفته از کتاب قاتلهای جانی فهمید که خیابونا جای بچه ها نیست )



الکل زیاد مصرف میکنه (لب به لب لیوان الکل سربه سر میذاشت با من یا جنگ من با لحظه ها و خاطرات تلخ درگیری با مزّه ها و مایعات تلخ یا اینجا که میگه هنوز واسه همه مستیام شراب دارم )

علی وقتی میخواد با خدای خودش دردو دل کنه مش کریم صداش میکنه (اهنگ وقت خواب نیست رو گوش بدین کاملا متوجه میشین )

این بود زندگی نامه مرد تنهای رپ فارس 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۴
sabzrap021 dl

نظرات  (۲)

۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۳ طراحی سایت پشتیبانی سایت
سلام و الیکم دادشم ، خوندیم و از بیوگرافیشون بی نهایت لذت بردیم .

انصافا وبلاگ باحال و جمع جوری داری ، ایول
پاسخ:
ممنون از نظرت سلطان
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۵ طراحی سایت پشتیبانی سایت
فکر کردی من رفتم : تازه اشنا شدم ، کجا برم ؟!

تحیت , خوبی ، چه خبر ؟

بزار من اول بگم کیم که باهم بیشتر آشنا شیم :

من پی سی وب هستم ، خوب که چی ؟!

 ما در مجموعه مون اخیرا یک سرویسی رو آماده کرده ایم به نام : رپورتاژ رایگان که با آن میتوانید بازدید و رتبه وب سایت تون رو چند برابر کنید ،

دروغ میگی ؟ !

نه بابا : کافی یکبار تست کنید ،

که چی ؟

که : شاید جالب باشد بدانید که این سرویسی یکی از سرویس هایی هست که خیلی از سایت های پربازدید از آن استفاده میکنند ،

مجانیه ها : همچنین شاید جالب تر باشه بدانید که این سرویس در حال حاظر کاملا رایگان و مجانی می باشد ،

 پس به شما پیشنهاد میکنم به عنوان یک وبمستر که حتما در اسرع وقت تست کنید و از ان لذت ببرید ، پیشرفت شما باعث خوشحالی ماست .

بازم میام ، سر میزنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی